Tuesday, September 20, 2005

Pukul berapa Datuk Harimau?!


Sedap juga kepala harimau siberia ni, ya? Posted by Picasa



Hari-hari mau... Aumm aumm...

Mau! Mau!!

Lagi! Lagi!! Mau!! Lagi!!

Mau!! Hari-hari!!!

Aummm aummmm!!!


Lompat
>> Naga
>> Naga (lagi)
>> Tok Rimau
>> Tok Rimau (lagi)
>> Op
>> Spyz
>> Basri

4 comments:

Op said...

hahaha gila berantainya "pukul berapa datuk harimau..."

Op said...

errr.. apa yang kau mau hari-hari tu jigo?
hahaha

Tok Rimau said...

Nanti bila aku kat KL, Dian tak perlu cium patung aku lagi. Tapi, amaran,aku tidak suka pipi aku basah dengan airliur.

Anonymous said...

Tok,

Jangan risau. Dian takkan cium kau. Aku cuma ajar dia menggigit je. Mungkin kepala kau akan luka sikit tapi oklah untuk permulaan. Rahang dia masih kecil lagi. Bila dah besar sikit, aku nak ajar dia telan kepala kau terus.

Macam sarkis tu la. Aksi lelaki masukkan kepala dalam mulut singa.

Lebih kurang begitulah.