Tuesday, September 06, 2005

Jawatankuasa Editorial (JKE) JIWA KACAU

Mari kita tengok siapa yang kena... Ha ha


Ada Apa Dalam Baldi? Posted by Picasa

KATERR Tok Rimau BILERR aku sampai, "Kau ada salah dengan aku!" Ha ha!

Sori LERR dude. Akukan suka memberontak. Kaupun satu, aku cakap apa pun susah nak terima sekarang. Nasib baik LERR ADERR Naga yang sudi cakapkan bagi pihak aku.

Naga KATERR, "Aku takut nak baca Jigo punya. Mamat ni macam ada pistol je kat tangan dia. Bila-bila masa je boleh BANG!"

Ha ha!

Op KATERR, BILERR aku minum milo dari gelas yang Tok Rimau dah minum, "Nanti kau dengar kata Tok."

Sebelum TUE, biar aku jelaskan. Wong-wong Jowo ada petua nak kasi anak-anak dengar kata mak bapak. Sebelum beri anak-anak minum, mak bapak tuang air sikit dulu dalam cawan (atau gelas) dan minum terlebih dahulu. Lepas TUE baru tuang air dalam cawan (atau gelas) yang sama dan beri anak minum.

Tu Wong Jowo punya petua LERR. Aku? Tak berapa WORLD!

Balik pada CITERR tadi.

Aku KATERR, "Tak. Aku tak dengar cakap Tok Rimau."

Tok Rimau sambung, "Jigo dengar tapi dia tak ikut"

Ha ha!

Saharil TANYERR bila aku tegur dia tersalah eja nama SN, "Ada apa lagi yang salah?"

Oops!! Ha ha! Oh! Ya. Hari TUE juga baru aku tau, Saharil TUE junior aku masa sekolah dulu.

Tak! Saharil bukan jambu aku!!

5 comments:

sinaganaga said...

Dalam baldi ada hati.

sinaganaga said...

>>Referring Web Pages, last 24 hours:

>>Hikayat Si Naga Origami [111]

Banyaknya? Siapa yang view? Kau?

izzulyfa said...

betul ke ada petua cam gitu? bleh try lah nnt.benda baik tu,tak salah kalu cuba.bleh guna kat bos tak?hehee...

Op said...

bos suh buat/beli air, kasi rasa dulu! kekekeke.

Anonymous said...

ada satu pantang larang dalam masyarakat jawa: elakkan makan makanan anak yang tak habis. Nanti, bila anak dah besar, dipercayai kita pula kita cakap anak.