Friday, January 27, 2006

aku kaku

...

Peta yang mengelirukanSungguh ghairah dan bernafsu sekali kami memulakan perjalanan pagi semalam. Peta dibawa kerana takut sesat. Tapi harapkan peta, peta buat kami makin tersesat!! Cis!!

Ya! Mungkin kau mahu jerit pada kami, kalau tak tahu baca peta, jangan salahkan peta tak ikut skala. Tapi masalahnya, peta yang kami ada ini lebih mengelirukan dari peta yang dicetak di belakang kad jemputan kahwin. Sungguh!!

Tapi sesudah puas berpusing, kami sampai juga ke destinasi. Yea yeah!!

IIUM Kuantan Campus

Habis tugas di sana, kami menderu ke pantai!!

Tapi baru beberapa jam di sana, belum pun hilang lelah, belum pun puas kami skodeng, dapat pula panggilan dari KL.

"Skuad skodeng bubar segera. Kembali ke KL sekarang!" Bos.

"Kami dengar dan kami patuh!!"

Alahai!

7 comments:

Ron97 said...

Sama mcm matjan jugak,
buta peta.
ahaha.

aku rasa elok buat pertandingan cari harta karun sampai ke kuantan. tgk siapa berjaya.

d'arkampo said...

kenapa tidak dilajakkan lagi ke lebih timur?

zairi said...

Ha, boss kau tu aku rasa tatau baca peta. Minggu depan la bukak opis!

Op said...

jauh kau berjalan hehe. ada bawak balik ole-ole?

Pegawai Khalwat said...

Kuantan lagi? Tak ada tempat lain ke kat Malaya yang ko nak pegi skodeng?

Tupah ke? Itu dekat jugak le dengan Penang.

(Penulis tak mengaku terlibat dengan kes rakaman skodeng di Tupah)

Bukunota said...

oit.. petang jumaat ni ko ada kat opis?

angah said...

kenapa tak telefon aku, rumah aku sepelaung je dari kampus tuh..