Monday, August 08, 2005

Kezutan apakejadah?

...

Amende?! Dah disusun. Tak perlu terkezut. Kalaupun dikezutkan dengan satu 'ancaman'. Kononnya, yang tengah atau yang bawah sudah mengatasi di atas. Pala hangguk! Sudah berminggu-minggu, tak pernah jatuh walaupun ke nombor dua. Apa nak takut?

Konspirasi? Merepek kerepek nenek kau je la! Oh! Akhbar pernah siar dulu, dia dah bertunang! Ada apa-apa perubahan undi? Juri kutuk dia kaw-kaw! Ada apa-apa perubahan undi? Dia dapat lagu susah?! Terlupa lirik? Dia tetap juga numero uno.

Kezutan apa tadi yang kau cakap?! Saja nak buat kecoh. Kasi orang panik. Supaya mereka undi lagi. Dan lagi. Dan lagi. Dan lagi. Dan lagi. Dan lagi. Dan lagi. Dan lagi. Dan lagi. Dan lagi. Dan lagi. Dan lagi. Dan lagi. Dan lagi. Dan lagi. Dan lagi. Dan lagi. Dan lagi. Dan lagi. Dan lagi. Dan lagi. Dan lagi. Dan lagi. Dan lagi. Dan lagi. Dan lagi. Dan lagi. Dan lagi. Dan lagi. Dan lagi. Dan lagi. Dan lagi. Dan lagi. Dan lagi. Dan lagi. Dan lagi. Dan lagi. Dan lagi. Dan lagi. Dan lagi. Dan lagi. Dan lagi. Dan lagi. Dan lagi. Dan lagi. Dan lagi. Dan lagi. Dan lagi. Dan lagi. Dan lagi. Dan lagi. Dan lagi. Dan lagi. Dan lagi. Dan lagi. Dan lagi. Dan lagi. Dan lagi. Dan lagi. Dan lagi. Dan lagi.

Dan akhirnya 58% tu, Dol! Bukan menang tipis! Kalau ada AFBAKAT pun boleh menang!

Tak perlu jadi ahli nujumpun kau sudah tahu siapa yang menang. Sejak dari hari pertama lagi! Hah!

Kurang satu, seratus. Ha ha ha!!

6 comments:

sinaganaga said...

Aku ajak kau tengok PUTERI, kau tak nak.

Zack said...

Demn!
AF kini bukan AF lagi.
AM is more like it.

Heran kan, zaman Vince dan Zahid dulu takde camni pun.

Sufian said...

Vince (tapi bukan sekali-kali Vanessa!) ngan Zahid poyo. AF1 & AF 2 poyo!

Takde makne nyer hihihihihihihihi

lilo said...

sudah ler..AFi ker 2 ker 3 ker akan datang ker sumer pun poyo...aku tak paham macam maner orang bleh minat sgt dengan reality tv.. byk tak betul dr betul...

Sufian said...

Aku agak ko jeles ngan Mawi.

Wolrd!

amyz! said...

oo.. kat sini rupanya.. :-)