Thursday, December 07, 2006

rusuk

Diam tak diam, dah masuk tahun ketiga.

"Encik Nazri cerita, dia belikan isteri dia berlian untuk hadiah ulangtahun. Awak tak nak belikan kita berlian?"

Gila!!

"Dah berapa tahun diorang kahwin?"

"Belas-belas tahun."

"Hah, tunggulah belas-belas tahun lagi."

** ** **

Fuzzy logic. fuZZy logic!

Buka manual, baca baik-baik.

zzzzzZZZZZ!

12 comments:

kelisa emas said...

sebelum berlian
kena bagi kaca atau plastik sekurang-kurangnya :D

sinaganaga said...

Ha ha. Gila kau.

Pa'chik said...

nasib kau tak suruh dia kawin ngan en nazri.. hehe..

Pa'chik said...

nasib baik tak suruh dia kawin ngan en nazri.. hehe..

d'arkampo said...

ha ha ha

Aplikasikan logik kau tu banyak-banyak supaya di suatu hari nanti, setelah berbelas-belas tahun..kau akan menjadi sukar membezakan antara logik dan kejadian.

ayobkelubi said...

lerr,baik bila mesin basuh fuzzy logic 8kg punya.ok apa?

Bukunota said...

berani kau cakap mcm tu. nanti kena pecat baru tau.

eh.. tu cerita lain!

Mr PenyuBiru said...

camne dia tau en nazri tu bagi berlian kat isteri dia hah? melainkan en nazri tu bagitau kat dia.hmm..cam ade muslihat je en nazri nih.musykil..musykil..

ps:selamat ulangtahun perkahwinan yg ke-3.

blue_cherry said...

wah, berlian? Dasat tuu..

Fuzzy.. zzzzz akhirnya.

irdhihayati said...

fuzzy logic..aku th fuzzy logic tu slh satu teknik or metod dlm Intelligent system..yg dlm entry ni fuzzy logic tu mesin basuh ye?

Pakteh said...

Dia orang faham... sy sorang jer yg tak. Apakahe ?

neeziee said...

kat kedai ah guan kat kampung aku tu ada jual kopok dapat cincin percuma dalam dia.macam2 warna ada.cuba la beli satu.