Monday, April 03, 2006

mengecapi

...

SABOTAJ langsai! Memang tak banyak kami cetak.

Terpaksalah kamu jilat tapak tangan, kalau tak mahu kempunan.

Separuh berbisik, takut kalau terdengar oleh Naga, aku tanya Op, "Kau rasa ada untung tak?"

Dia tersenyum. Mata melirik ke bil-bil di tangan Naga. Lepas tolak itu ini, entah berapa bakinya nanti. Alahai!

9 comments:

samurai said...

apsal print sikit?

ada plan nak bikin sequel? boleh aku join. eceh..

p/s: kenapa ko mcm takut2 tgk aku? aku pon takut bila tgk ko takut. huhuhu..

tujuh86 said...

La! Aku ingatkan kau yang takut, tu yang aku buat-buat takut supaya kau tak takut sangat!

Kami tengah merancang sekuel untuk SABOTAJ. Mungkin dalam bentuk buku pula. Boleh, kau pun boleh turut serta!

Op said...

kita bukan nak untung banyak sangat. janji boleh SABOTAJ kawan2 je.la la la la la ...

Pegawai Khalwat said...

SABOTAJ untung dengan sabotaj?

Humm..... taktik perniagaan yang menarik tu. Boleh dijadikan role model bila terdesak.

Saham akhirat boleh kongsi sama-sama.

sinaganaga said...

Tulah, gatal!!!! Nak sewa gerailah, nak sepanduklah, nak buku resitlah... So, kalau nak untung banyak - jadi macam BASRI; tumpang sepanduk, tumpang khemah, tumpang kerusi. Ha ha.

Petang tu, Basri untung RM?00.00. *wink*

So, siapa SABOTAJ siapa?

Anonymous said...

mamat kat atas tu ketagihan mengutuk orang lelama berjangkit mengutuk member sendiri.

Anonymous said...

Sabotaj habis pun kira okey jugalah, buku orang yang mengutuk tu tak laku, lagi kes haru, jangankan untuk langsung tak pulang modal, lain kali tobat penerbit nak cetak..takpe dia jadi artis rakaman yang beli sendiri kemudian bagi free untuk demo untuk VVIP.

sukahati said...

dtg lewat ptg, saya tak dpt mengecapi zine sabotaj :(

samurai said...

rileks2. bawak bertenang.