Friday, April 07, 2006

asalkan

...

Dan Ustaz KEJU berkata, "Ingatlah! Neraka itu panas!!"

Ketawa semua ahli SEMANGAT KEJU. Bukan kerana tidak takutkan kepanasan neraka, tapi kerana melihat Presiden KEJU seperti kepanasan.

Sambung Ustaz KEJU, "Saya tidak mengatakan dengan masuk PERTUBUHAN PRODUK-PRODUK ASAS TANI itu seperti masuk neraka, tapi baiklah berhati-hati dan jangan sampai jadikan PERTUBUHAN PRODUK-PRODUK ASAS TANI itu neraka!"

Semua mengangguk dan menggeleng. Cuba menghadam setiap patah, tapi Ustaz KEJU dengan segera jatuhkan bom.

"Dalam neraka tak ada KEJU!"

Mereka berpandangan sesama sendiri. Terdiam.

Lompat
>> Sebuku keju. Keju sebuku.
>> Keju
>> Semangat dan geju
>> KEJUtan
>> Kek keju Shazy
>> Keju: Kedai Jual-jual
>> haa?

10 comments:

sinaganaga said...

Kita tunggu sidang akhbar Ustaz KEJU! Kalau ada... Ha ha.

Bta said...

oit.ada pertandingan blog berantaikah??haha

Bukunota said...

sidang akhbar? hehehe.. aku nak keluar gi solat jumaat kat masjid ada aircond ni

Op said...

tak ada sidang akhbar, sidang minum2 teh dengan karipap pun ok.

yaabbna said...

Singkong tu apa?
Keju tu aku la apa..Benda yg sedap klu dibuat kek.

Ada tak Ustaz buat keju?sedap tak keju yg dia buat?

ron97 said...

ok, entry dari aku pulak.

http://www.mygj.net/ron97/wordpress/?p=40

sinaganaga said...

786,
Kau kata dah takmoh masuk blog aku dah... Tapi, dok masuk gak!

Gila talak ke?

Ha ha.

zizie ali said...

aik? di sini pun ada keju.
berapa banyak punya keju daaa..

Cik Easy said...

aku tak suka keju.. dia busuk hangit tengik..

Op said...

update daaaaaaa hehe.