Monday, November 20, 2006

jangan

...

Sekitar jam 11 malam, kami sampai di rumah. *KLEKANG KLEKUNG KLEKANG KLEKUNG!!!* Bunyi bising dari tingkat atas, tidak sedikit pun aku hiraukan.

"Hah! Awak dengar tak tu?! Kadang-kadang pukul 3 pun dengar lagi!!"

"Dengar! Orang tumbuk sambal kan?!"

"Mana ada orang kat tingkat atas!"

"Oh, tu bukan orang ke?!"

"BUKAN!"

Ha ha!

** ** **

Terima kasih pada kamu-kamu yang sudi membeli KUDETA. Kalau kau belum beli, sila hubungi amirmukhriz[AT]gmail[dot]com.

6 comments:

esis said...

sama-sama

kingbinjai said...

kalau bukan orang apa? Pak Menteri Utama kah?

Ungku Nor said...

Sama-sama Jigo.

Pak Menteri Utama tu bukan orang??
Bahye nih.

jiGOMorrison said...

Oh, sepatutnya entri di atas ditulis berasingan. Atas kisah seram, bawah ucapan terima kasih saja.

samurai said...

hantu tumbuk sambal?

spyz said...

hehe..
macam kumprinx dlm goblog..

itu bukan orang,
itu bunyi orang
atas orang
atas katil..