Friday, September 29, 2006

terang

...

Gerai murtabak tu menggamit aku segera singgah. Aku lihat di papan tandanya. Murtabak Ayam. Murtabak Daging. RM1.50.

"Daging ada?"

"Habis!"

"Kalau macam tu, bagi ayam satu."

Tapi sebenarnya yang aku dapat cuma murtabak bawang berperisa ayam. Aduhai!

8 comments:

samurai said...

nasib le beb.

gerai mmg byk. susah nak carik yg sedap.

Lan Rambai said...

ok aper makan bawang.... kasi pekat haha

sinaganaga said...

rm1.50? apsal murah? apsal murtabak di menara mawar rm2.00?

ini tidak adil!!!!!!!

dugongsenyum said...

lepas tu saiznya besar sikit dari pelempang aku, adeh.

rudy bluehikari said...

itu masih tak mengapa, aku dah terkena murtabak inti "semalam", "dua hari lepas". Sungguh masammm! cit.

Aqil Dot Com said...

standard harga murtabak skrang :
1. rm 1.50 ke bawah - aku rasa kat kelantan kau masih boleh jumpa harga ni .
2. rm 2.00 - standard harga
3. rm.250 - jumpa. saiz sama besar dengan harga rm2.00
4. rm 3.00 - rm 5.00 - level kedai mamak
5.rm 10.00 ke atas - hanya terdapat di Kelantan. Murtabak Raja . saiz lagi besar dari kertas A4 .

Kelopak Sakura said...

En Naga, sebab tu berperisa bawang aje, ayamnya tak jumpa. Saya rasa dia blender ayam tu kot... :-?

Standard la tu bro. :)).Murtabak skarang mmg macam tu

Op said...

haha biasala bulan2 posa ni
murtabak bawang banyak