Friday, April 04, 2008

air

...

"Yang kau bakar kelambu tu buat apa?"

"Marah sangat aku ni, hah! Buat apa nak simpan kelambu macam ni? Lubang sana, lubang sini. Ada serupa tak ada, nyamuk senang-senang saja masuk."

"Kalau ya pun, kamu keluar dulu dari dalam kelambu tu!!"

3 comments:

nUr@dDeEn said...

HaHaHaHa...
Tu la bak kata pepatah, Marah nyamuk kelambu di bakar. Tp tuan punya kelambu kene keluar dulu dr kelambu tuh. Baru tak mati rentung. :)

Hai bro. Apo kabo? Ada sihattt? Bangsar apa crite? Heh! ;)

artisticklytouch said...

uih....sudah kembali suka menuliskah?

jiGOMorrison said...

Nura,
Kau dah pindah tempat kerja ke? Bangsar macam nilah, sejak Nurul menang, aku tak nampak lagi apa-apa perbezaannya. Ha ha!

Art,
Hah! Nama blog ni pun 'Tulis Bila Suka'. Bila aku suka, aku tulis. Kalau aku tak suka, aku tak tulis. Ikut suka akulah nak tulis apa pun. Ikut suka aku nak tulis bila-bila pun. Ha ha!!