Thursday, March 29, 2007

dijual

...

It's good to be alive! IT REALLY IS!!

Baru turun dari IAB, Genting Highlands. Pergi sana sendiri. Turun pun sendiri. Aku rasa aku masih tak pandai nak memandu turun bukit yang berselekoh tajam. Sungguh!

Aku biarkan gear free menuruni bukit. ZruuuUUUMMMMM!! Laju, dude!! Nak-nak lagi melayan selekoh. Ha ha!! Sekejap makan kiri, sekejap makan kanan. Pergh!! Nak-nak lagi dalam hujan lebat.

Tapi seperti yang aku cakap tadi, syukur kerana aku masih hidup lagi.

Sebab tadi, masa aku seronok menderas turun bukit melayan selekoh, tiba-tiba aku terasa brek aku tak makan. Aku pijak sampai ke lantai (betul ni, dude!!) tapi kereta sport aku macam tak mahu berhenti. Kereta di hadapan pula main-main brek. Cilakak!

Aku tarik handbreak! Tak ada hasil pun, sebenarnya. Kalau kereta di depan memang tak bergerak, aku rasa aku memang dah cium bontotnya. Muaaaaaaaaaaaah!!!

Ya, aku hidup lagi. Aku masih boleh updet blog. What a big deal, kan?

Lutut aku masih tak hilang lagi ketarnya. Ha ha!!

It's good to be able to laugh and tell you all about this. IT REALLY IS!

5 comments:

samurai said...

Accident ka dude? Nampak happy je.

Ku Keng said...

Alhamdulillah Selamat.

areyoung said...

WOW!

(Alhamdulillah)

Cik Easy said...

Mati adalah pasti.. untuk hidup tu..insyaallah

Ron97 said...

Pencabar pencabar sedang menunggu

------

Jom BOWLING 5 Mei 2007 (sabtu) ni.
kat Kelab Golf Bukit Jalil pukul 11 pagi.
http://www.jurnal.biz/forum/viewtopic.php?t=5103