Wednesday, October 11, 2006

jalan

...

Adegan yang kau suka tengok di TV.

Isteri menghulurkan teh kepada suami yang baru pulang.

Si suami menjawab, "Belum order dah sampai? Ni yang tambah sayang ni!!"

Adegan luar TV yang biasa kau tengok.

Suami pulang dari kerja tapi jangankan teh, air kosong pun tak dihidangkan.

Nota kaki: Erk, sebab tu aku bela hamster!

9 comments:

BooK said...

hamster bagi kau air ke?

tujuh86 said...

Hamster tak bagi air, dan tak juga larikan air.

ayobkelubi said...

bang, book mana tgk iklan malaysia!. hahaha,

sinaganaga said...

Lain kali, kalau pergi berbuka puasa dengan kwan2 - kena beritahu awal kat bini (sebelum dia beli segala macam murtabak, popia basah, karipap)!

Kau tak kena wrestling pun dah cukup baik dah Labuuuuuu! Ha ha.

Tok Rimau said...

Aku pun komplen kat isteri aku.

Abang balik kerja ni! Mana air?

Pucat muka dia. Aku marah2.

Dia tanya, "abang tak puasa ke?"

Oh. Aku lupa. Aku puasa. Tak boleh minum. Tak boleh marah.

blackpurple said...

Eleh...setakat celup pek teh tu dalam air panas, campur gula sikit....semua boleh buat.....hehehehe

izzulyfa said...

pakar buat teh uncang hehee... Selamat Hari Raya!!

RHAPSODY said...

hamster takleh peluk masa tidur! unless you want it to pee all over you and chew your cadar to bits!



isteri tak kerja boleh la buat. aku rasa, kalau aku penat kerja, pulang dari opis laki aku tanya camtu, rasa mcm nak pelempang je.

maybe. hee~

rudy bluehikari said...

isteri bekerja brother, nak buat mcmana. kdg2 dia tak balik lagi umah, silap2 kita yg hidang teh utk dia. muhahahahahahaahaha!